Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 166-загуба на масло.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 166-загуба на масло.

    Здравейте колеги.Имам проблем с загуба на масло 2.0 тс. 150хп. 2002г. След няколко засичанки ниво на маслото ,гордо мога да обява че на 1200км. пробег 1литърче Селениа 20к Голд 10в40 ,някаде се губи .
    Възможно ли е да е от гумички на клапаните?Карам я нормално що годе.Другото което ми прави впечатление са много горещите газове който излизат-Запушен катализатор????След каране -примерно 100-200км. като дигна пръчката на маслото и излиза лек дим,мирише на изгоряло маслоТова нормално ли е ?Газовете нямат мириз на масло,пушаци няма никакви освен на студен двигател при по високи обороти 5-6, леко сивей,Леко но цифуняка на гърнето се цапа с чернилка от някаде нз..... дайте някъкво мнение по въпроса.Колата държи нормална температура, заковава на 90 и немърда.

  • #2
    Гумички, водачи на клапани, бутала-сегменти......
    Ако минеш на масло 10W60, каквото силно се препоръчва за не в първа младост TS мотор, разходът ще понамалее.

    Добре е да се мерне компресията на мотора.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Ще го направя,да се види на къде отиват нещата.. А за горещите газове?? тоя катализатор....

      Comment


      • #4
        Ако е запушен катализаторът, това ще се усеща като липса на мощност при по-високи обороти. Дроселът цапа ли се с масло? Може маслен сепаратор да е позапушен.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Само знам, че мощност не и липсва.. ще погледна колега. Днеска ми обясниха че за да махна катализатора трябва да лъжа ландсондата с някво дет се навива на нея уш, че има катализатор и после на компютъджия... Нещо неми се вижда удачно . Щял или да изтърбуши катализатора или някакво гърне друго се слагало на негово място.. Да не ебем мааата на Колцата ма притеснява :Д:Д:Д:

          Comment


          • #6
            На колко хилки е тоя мотор?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              148хил. пишеше като я взех :Д иначе нязнам.

              Comment


              • #8
                Пише къде? На диагностика, колко пише? Ако е на около 200К или над, си му трябва 10W60.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Идната седмица ще покаже.Тогава ще я търколя по майстори.

                  ---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:14 ----------

                  Диагностика несъм правил.Пише на таблото... демек ще направя диагностика така ли?

                  Comment


                  • #10
                    Не че е 100% сигурно, че на диагностика ще видиш достоверния пробег, но е доста по-сигурно от това, което пише на таблото.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря колега.Ще се включа като имам резултати другата седмица, пък дано са водачи,гумички и катализатор но като знам какъв съм късметлия може и да те питам дали си продаваш мотора :Д:Д:Д:Д

                      Comment


                      • #12
                        Aко е на 148к ще е единствената по рода си... Поне двойно (според мен), просто мотора си е поизносен.
                        На моя километраж пише 253к и 'харчи' масло от смяна до смяна (демек 9-10хил.км) колкото до минимума на щеката, т.е. примерно половин литър; аз карам с 10В40 - не мисля, че трябва да има огромни разлики между 'поведението' на еднакви мотори при що-годе еднакъв пробег и експлоатация
                        Друго се сещам: какво аджеба е точно маслото, което си сипал? Сигурен ли си че е това, което пише на опаковката?
                        166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                        x145 1.6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Когато при редовен двигател, количеството на маслото започне рязко да намалява - това е показател, че маслото е загубило вискозитета си и трябва да се смени.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Авторът на темата - попълни си данните - откъде си? Може някой колега да се включи и поне да прочетете колата - ще видите поне реалния пробег. Ясно, че от сервиз няма да се отървеш. И си сипи 10W60.
                            Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                            Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                            Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                            Comment


                            • #15
                              Масло

                              Колега,проверявай го няколко дни и виж дали има разлика,понякога филтъра прави проблем от клапаните на самия филтър-блокират.Успех.
                              Алфа Ромео 159

                              Comment

                              Working...
                              X